vrijdag 17 februari 2012

Hearts Abound and Wolove!

Deze week was het Valentijnsdag. De perfecte dag om je geliefden weer eens te laten merken hoeveel ze voor je betekenen. Aangezien voor mij scrappen het meest persoonlijke is wat ik doen, heb ik voor Robert een scrapsel gemaakt om mijn liefde voor hem te uiten. En wat kon ik daar beter voor gebruiken dan de Wolove wordarts van FranB Desings die vandaag uitkomen? Daarnaast heb ik een aantal eerdere releases van haar gebruikt, zoals Lovely templates, Lovely Red Alpha, Tranquil kit en Tranquil add-on. Deze zijn allemaal in FranB Desings shop te vinden!
Natuurlijk houden wij hier ook van Disneyland Parijs! Daar waren we vorige week nog een dag, dus ik heb meteen de vandaag uitkomende Hearts Abound templates van FranB Desings gebruikt, samen met haar Love Chips kit.

Zie hier de resultaten:
This week it has been Valantine's Day. The most perfect day to show your loved ones how much they mean to you. Because scrapping for me is the most personal thing I could do, I created a layout for my husband Robert to express my love for him. What better could I use then the today released Wolove Wordarts by FranB Desings? Besides these wordarts, I used some of her other kits and templates, which are already in FranB Desings' shop. I used Lovely Templates, Lovely Red Alpha, Tranquil kit and Tranquil add-on.
We also love Disneyland Paris! We were there last week for one day, so I made a layout with the today released Hearts Abound Template by FranB Desings and I used her Love Chips kit and Alpha.

By the way, I used the Tranquil add-on. This is a freebie. So go here at FranB Desings blog and you will be able to download it!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten