donderdag 22 maart 2012

LOTD

Vorige week heb ik nog mee gedaan aan de scraplift challenge van Fran B Designs op Mousescrappers. Daarvoor heb ik afgelopen zaterdag deze layout gemaakt. Toen ik zondagochtend mijn mail opende, zag ik tot mijn verbazing dat in 2 (!) verschillende gallerijen deze layout tot Layout van de Dag was verkozen! Ik was compleet in shock! ;-) Ik heb hier trouwens het Just Ducky kitje van FranB Desings voor gebruikt, die vorige week was uit gekomen.
Last week I joined in the Scraplift Challenge hosted by FranB Designs over at Mousescrappers. Last Saturday I made this layout. On Sundaymorning I opened my e-mail and I got quite a surprise! I saw this layout was chosen to be the Layout of the Day in two (!) galleries. I was completely shocked! ;-) I used the Just Ducky kit by FranB Desings, which was released last week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten