donderdag 24 mei 2012

Campfire and Stack Me Up!

Vorige week was ik een paar dagen weg, hierdoor had ik geen tijd om de nieuwe release van designs by Sarah hier te tonen. Dus bij deze alsnog: Campfire! Perfect voor allerlei outdooractiviteiten, zoals een kampvuurtje stoken!
Deze week heeft ze ook wat leuks: Stack Me Up! Het scrappen met haar 3 populairste kits wordt zo wel supermakkelijk, door het gebruik van stacked papers, borders en pagestarters. De 3 voorbeelden hier onderaan zijn allemaal met een minimale toevoeging gemaakt. Ze combineren dan ook erg leuk!
Last week I've been away for a couple of days. That's why I couldn't show you the newest release by designs by Sarah. So here it is: Campfire. Perfect for all your outdooractivities, such as making a campfire!
This week she has something cools in store: Stack Me Up! Scrapping of her 3 most popular kits will be very easy, using the stacked papers, borders and pagestarters. The 3 examples I made, are all with a minimum of adding. Everything combines perfectly!

Colors of the Mouse:

Fairytale Castle:

TikiTime:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten