zaterdag 1 juni 2013

Poppies & Daisies... for free!!


Hebben jullie afgelopen maand mijn facebook freebie gedownload? Zo niet, dan ben je nu te laat! Vanaf vandaag staat er een nieuwe freebie online: Poppies & Daisies. Tenslotte hoop ik daar mee de lente naar hier te halen! Maar goed, de nieuwe release van deze week is geheel GRATIS!! Het enige dat je moet doen is naar mijn facebook pagina gaan, liken en downloaden maar! Veel plezier er mee, maar wees snel! Mijn doel is om 500 likes te krijgen en wie weet... dan is er weer een nieuwe freebie!? ;-)

Did you download last month's freebie at my facebook page? If not you're too late now! But... there's something new online already: Poppies & Daisies. At least I hope to get some spring in the air! Anyway, this week's new release is completely FREE!! The only thing you have to do, is to go to my facebook page, like and download! Enjoy, but you have to be quick! My goal is to reach 500 likes and who knows... there might be something new for free!? ;-)

Would you like to get a this coordinating alpha, too? Today it was sent to all who are signed up for my newsletter. I'm planning to send it again in next week's newsletter. So... if you like it and want it: you better sign up now! Just fill in this form and you even get an extra alpha for free. It's just a win-win: 2 alphas for free and up-dates almost every week about my products (oh, and free goodies now and then, too).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten