vrijdag 1 juni 2012

Show With Love!

Vorig weekend heb ik een keer mee gedaan met de Speed Scrap van With Love Studio. Hoewel... toen de Speed Scrap werd gehouden, was het voor mij midden in de nacht! En hoewel ik dol ben op scrappen, dat vind ik te gortig worden! ;-) Daarom was ik zo blij dat ze de inzendtijd hadden verlengd! Dus op zaterdagochtend kon ik rustig mee doen. Het resultaat zie je hiernaast. Ik heb hiervoor de kit Simply Timeless van Simple Girl Scraps gebruikt. Een kit met een romantische, vintage uitstraling om tijdloze herinneringen mee te scrappen!
Last weekend I joined in the Speed Scrap at With Love Studio. Although... when the speed scrap was on, for me it was middle off the night. And however I really love scrapping, I think it's too much to wake up for it. ;-) That's why I was happy they decided to extend the time. So on Saturdaymorning I could scrap at ease. The result you can see up here. I used the Simply Timeless kit by Simple Girl Scraps. It's a kit with a romantic, vintage feel. Great to scrap those timeless memories!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten