vrijdag 29 maart 2013

Bunny HOP! Bloghop


Hop, hop, hop, wat hoor ik daar? Zijn dat de Paashazen al? Of zijn het al die scrappers die onze bloghop volgen? Ik denk het laatste, want we hebben hele schattige minikitjes voor Pasen. Mijn gedeelte kan hier worden gedownload, geen password nodig. En morgen komt er ook nog een megakit in mijn shop, met het zelfde kleurenschema en thema! Fijne Pasen alvast!

Hop, hop, hop, what do I hear? Are there Easter bunnies already? Or are there scrappers hopping from blog to blog? I think it's the last one, because we have some super cute minikits for Easter. My part can be downloaded here, no password! And tomorrow I have also a megakit to go in my store, made with the same colors and theme. Happy Easter!

In case you got lost, here are all blogs you can hop to:
Annet
Mayo Designs
Melanie's things
Romajo <-- That's me!!
Renata
Magical Designs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten