vrijdag 1 maart 2013

DC#9!


Ja, het is er eindelijk weer eens tijd voor: de Designer Challenge van MouseScrappers! Deze keer worden de kitjes alleen weg gegeven aan degene die mee hebben gedaan en het zal op geen enkele andere manier te verkrijgen zijn! Daarom heb ik een grote kit gemaakt, die morgen in mijn shop te vinden is. Een klein gedeelte, een 'sample' hiervan is mijn inzending voor de challenge. Gezien de kleuren heb ik gekozen voor een Neverland thema. Fly With Me zou dan ook eigenlijk een subtitel moet hebben 'To Neverland'! Dit is de preview van mijn inzending:

Yes, it's finally time for the new Designer Challenge at MouseScrappers! This time they decided to only give away all the kits to those who participated and there's no other way to get it. So I decided to create a big kit (in my shop tomorrow) and take a sample out of that as my contribution to the challenge. Because of the colors I choose to go with a Neverland theme. Fly With me should have the subtitle 'To Neverland'!

Of course there is a bloghop as well! You can get my freebie (brads made out of the flairs I have in store tomorrow) here, no password!
And in case you get lost on the track, here are all participants:
romajo <-- That's me!
msbagley
afirmbeliever
pooh46
chefminniemouse
marinapj
jennipher
amordemar
ljritchie
Have fun and don't forget to leave some magic after downloading!

5 opmerkingen: